Az egész hosszú sorozatot a fent látható Silk Way West Airlines Boeing 747-4R7F repülője nyitja meg, az 4K-SW008. Mivel éppen a természetben voltam, így a radarnak köszönhetem, hogy sikerült elkapni. Mert éppen meg pihentem és ránéztem, mik vannak körülöttem. Szerencsémre a gép is mindig nálam van.
A gép 10 363 méteren és 822 km/h-val közlekedett éppen.
A soron következő egy igazi nagy ágyú. Bár a kép inkább doku jellegű, mégis meghagyom ugyanis USAF gépet nem sok lehetőségem van még áthaladóban sem fotózni. Ez a Loockheed C-5M Super Galaxy az 87-0031-es. 9 449 méteren és 902km/h-val tartott célja felé. Egyébként ez a gép az USAF 439. Légi szállító Századának a Negyedik Légi erejébe tartozik és a bázis reptere a Westover Légibázis Massachusettsben található.
Ezután egy Cargolux érkezett fölém, az LX-VCN. A Boeing 747-8R7F repülőgép Dammamba tartott 10 668 méteren és 956km/h-val. Kifejezetten örültem neki, mert eddig nem sikerül normálisan sem meglőnöm Cargolux gépet. Most megtört ez a vonal is végre.
Ezután viszont nagyon meglepődtem. Ugyanis teljesen véletlenül kaptam el ezt a gépet. Csak egy-két kalibrációs képet akartam lőni és a keresőben a kiválasztott csík éppen ez az Antonov AN-124 Ruslan volt! Mégpedig az UR-82007. A 754km/h-val 10 353 méteren áthaladó nagy vasnak egyszerűen gyönyörű hangja van. A szerencse az, hogy kapcsoltam egész időben és fel is vettem. A PlaneSpotting videóba bele is raktam, ott megtudod hallgatni, vagyis nézni te is.
Ez után egy szép páros jött felém. Két C-17 is pont jó irányba és távolságra volt kilátásban számomra. Az egyik a 00-0117-es Boeing C-17A Globemaster III volt. Ez s gép az USAF 319. Légi szállító századának a tagja és a Dél-Karolinai Joint Base Charleston a bázis reptere. A kép készültekor 10 058 méteren és 889km/h-val haladt.
A páros másik tagja a 96-005-ös Boeing C-17A Globemaster III volt. Ez az USAF 436. Légi szállító századának a tagja és a bázis reptere Delawerben található Dover Air Force Base. Ez a gép a kép készültekor 889km/h-val és 10 058 méteren követte a társát néhány km távolságból, de láthatóan ugyan azon az FL haladva.
Ez után pedig egy Air India érkezett fölém. Ezzel ő lett a második Air India a trófea listában. A Boeing 777-337-(ER) repülőgép a VT-ALJ regisztrációval 10 973 méteren és 806km/h-val haladt London felé.
A sorozat folytatásában ismét egy már ismert társaság, de még nem fotózott tagja érkezett. A Qatar egyik Boeing 777-3DZ(ER) repülője az A7-BAF. A gép eléggé különleges a Oneworld Livery miatt. Ez a Oneworld Légitársaság Szövetséghez való csatlakozást jelképezi. Ez a gép éppen Dohába igyekezett 10 767 méteren 943km/h-val.
Eztán egy igazi kis meglepetés érkezett fölém, ugyanis egy Lufthansa röppent erre egy kisebb gépével. A D-ACNA egy Mitsubishi CRJ-900LR-as repülőgép. Valahogy ezekkel a kisgépekkel egész nagy szerencsém van, mert egész vállalható képeket sikerült eddig fognom velük. A gép 10 668 méteren és 908km/h-val közlekedett éppen.
Majd a sorozatot ismét egy igazi nagy vas folytatta. Az Air Geo Sky 4L-GEO-ja. Ez egy Boeing 747-236B(SF) repülőgép. A Liegebe tartó járatát éppen 9 754 méteren és 839km/h-val teljesítette. Csodálatosak ezek a repülőgépek, remélem még sokáig láthatjuk őket az égen.
A nagy vasat egy kisebb de érdekes gép követte. Egy Embraer E195LR! Még nem volt szerencsém fotózni ilyet, úgyhogy mindenképpen landol a trófea listában. Az Air Dolomiti I-ADJZ a Münchenbe tartó járatát éppen 732km/h-val teljesítette 11 041 méteren.
Ezek után következett még egy Qatar, méghozzá az A7-ANQ. Ez a gép egy Airbus A350-1041, és Washingtonba közlekedett 11 064 méteren és 845km/h-val.
Ekkora szerencsém lehetne akár a lottóban is! Hiszen a nem olyan régen áthaladó Lufthansa D-ACNA nem egész két óra elteltével már ismét felettem volt egy vissza úton. Így ez az első áthaladó gép, amit egy nap alatt kétszer is sikerült elcsípnem. A Mitsubishi CRJ-900LR ezúttal 1 973 méteren és 783km/h-val érkezett vissz-irányban és az égbolt másik felén.
A következő gép egy Malaysia Airlines Airbus A350-941 volt. A 9M-MAB Londonba tartott 12 192 méteren és 80km/h-val amikor lencsevégre kaptam.
Azonban elérkeztünk a sorozat végéhez. Az egyik legérdekesebb taggal zárult az ide év spottingolása. Ugyanis jobban utána olvasva, eléggé ritka ez felettünk. Ez a gép nam más mint a Play Airlines kötelékébe tartozó Airbus A320neo, a TF-PPF ami 11 575 méteren közlekedett célja felé 780km/h-val.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése