2024. április 30., kedd

Az Áprilisi spotter lista

Áprilisban is meglepően, de akadt bőven újdonság. Egészen pontosan öt új légitársaság számára nyílik meg szekció a trófea listámban, illetve ezen felül további hat szekcióban tíz repülőgép került fel. Bár igyekszem a legjobb képeket meglőni, azért még mindig akadnak inkább doku jellegű fotók is. Hiába, a technika nem minden, sokat kell tanulnom még ez irányban. De az viszont így is örömmel tölt el, hogy ettől függetlenül azok a képek is értékelhetőek lettek. Amit nagyon érdekesnek találok, az az, hogy még mindig nem tudtam fotó cserét csinálni, ugyanis olyan repülőgép ami már szerepel egy gyenge képpel a listában, nem jött még felém, vagy olyan szögben, hogy értelmetlen lett volna elkapni. Pedig már második hónapja fürkészem az eget ezzel a céllal is.
Na de nézzük a sorozatot amit áprilisban készítettem. Elsőként kezdjük a kezdőképen is látható Boeing 737-866, SU-GDX repülőgéppel, ami rögtön a hónap kezdetén meg is nyitotta az EgyptAir szekcióját a listámban. Ez a repülőgép Cairoba tartott 11 278 méteren 870km/h-val amikor megfotóztam.


A következő repülőgép a SE-RUD volt. Ez a Scandinavian Airlines Airbus A320-251N repülőgépe és Alesundba tartott 11 590 méteren 800km/h sebességgel a kép készültekor.


Ezt követte egy Lufthansa egyik számomra nagy kedvence, az Airbus A340-642. A D-AIHU Frankfurtba tartott 12 192 méteren 748km/h-val.


A folytatást egy szekció nyitó repülőgép, méghozzá egy Airbus A320-214 tette meg, ami a Lauda Air színeiben érkezett fölém. A 9H-LMI Bécsbe tartott 10 973 méteren 733km/h-val.


Utána egy Qatar sorozat kezdett el kibontakozni. Ugyanis az A7-BCR haladt át felettem. Ez egy Boeing 787-8 Dreamliner és Doha irányába repült 11 880 méteren 1 007km/h-val. 


A soron következő gép is egy Qatar volt, mégpedig az A7-ALM. Ez egy Airbus A350-941 repülőgép és a kép készültekor Manchesterbe tartott 12 192 méteren 796km/h-val.


Aztán ismét egy Scandinavian Airlines, vagyis SAS repült fölém, ez pedig a SE-RUC volt. Ez egy Airbus A320-251N repülőgép és éppen Bodo felé repült felettem 11 285 méteren 826kmh-val amikor lefotóztam.


A folytatást egy British Airways szolgáltatta, a szekciójának másodikaként bekerülő, G-YMML. Ez a repülőgép egy Boeing 777-236(ER) és bár erősen fátyolos időben repült, a különleges "Great Festival of Creativity" festése miatt mindenképpen megfotóztam. Remélem lesz lehetőségem  még rendesen is megfotózni. A kép készültekor 10 668 méteren 1 026km/h-val haladt.


Majd egy újabb Qatar haladt át felettem. Ez az A7-ANK volt. Ez a repülőgép egy Airbus A350-1041-es, és 10 973 méteren közlekedett Dallas felé.


A folytatásban egy szekciót nyító repülőgép, egy Boeing 737 MAX 8 haladt át felettem méghozzá az Oman Air színeiben. Az A4O-ML  repülőgép München felé tartott 10 973 méteren 674 km/h sebességgel.


Ezt egy British Airways követte, a G-EUUS. Ez a repülőgép egy Airbus A320-232, és én még nem láttam ilyen repülőt eddig a Britishnél. Ezért akármilyen rossz is volt a viszonylat, meg fotóztam. A hezitálás látszik a képen, hiszen szinte elment mire eldöntöttem, hogy megfotózom.


A következő repülőgép a Vistara számára nyitott meg egy új szekciót. Ez a repülőgép pedig a VT-TSD volt. A Boeing 787-9 Dreamliner Frankfurtba tartott 11 575 méteren 759km/h-val.


A következő gép a sorozatban a második helyet foglalja el az OmanAir szekciójában. Ez a gép az A4O-SF, Boeing 787-9 Dreamliner repülőgép. A Londonba tartó járatát 12 184 méteren 785km/h-val teljesítette miközben áthaladt felettem.


Majd egy Silk Way West Airlines, a VQ-BVB repülőgép haladt át felettem. Ez a Boeing 747-83QF repülőgép éppen Bakuba tartott amikor áthaladt felettem 11 887 méteren 1 006km/h-val.


A sorozat vége felé azonban egy olyan Boeing 737-8JP érkezett fölém, ami számomra eléggé ritkaság. Ez a Norvegian Air szekciót nyitó SE-RPM repülőgépe volt. Chania felé igyekezett amikor megfényképeztem és 11 887 méteren 848km/h sebességgel haladt.


Zárásként pedig egy Asiana Airlines jön. A Boeing 747-48E(BDSF) HL7417! Ez a nagy vas Londonba tartott és felettem 10 363 méteren 826km/h sebességgel haladt át.

Ebben a bejegyzésben látszik, hogy a légkör mennyire kegyetlen tud lenni időnként. De én ha fényképezni akarok, akkor fényképezek. Bár igyekszem a legjobbakat össze fotózni, de ez nem mindig siekrül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedvenc!

Visszatértem LHJK-ra, mert érdekelt a felújított Mig-15 bisz

Egy jó ideje nézegetem már a repülős hírek közt, hogy a Jakabszállás Airporton  nyugállományozott MiG-15 bisz állapota változott a legutóbbi...

↑ Vissza a tetejére ↑ Vissza a tetejére