Na de nézzük a sorozatot amit áprilisban készítettem. Elsőként kezdjük a kezdőképen is látható Boeing 737-866, SU-GDX repülőgéppel, ami rögtön a hónap kezdetén meg is nyitotta az EgyptAir szekcióját a listámban. Ez a repülőgép Cairoba tartott 11 278 méteren 870km/h-val amikor megfotóztam.
A következő repülőgép a SE-RUD volt. Ez a Scandinavian Airlines Airbus A320-251N repülőgépe és Alesundba tartott 11 590 méteren 800km/h sebességgel a kép készültekor.
Ezt követte egy Lufthansa egyik számomra nagy kedvence, az Airbus A340-642. A D-AIHU Frankfurtba tartott 12 192 méteren 748km/h-val.
A folytatást egy szekció nyitó repülőgép, méghozzá egy Airbus A320-214 tette meg, ami a Lauda Air színeiben érkezett fölém. A 9H-LMI Bécsbe tartott 10 973 méteren 733km/h-val.
Utána egy Qatar sorozat kezdett el kibontakozni. Ugyanis az A7-BCR haladt át felettem. Ez egy Boeing 787-8 Dreamliner és Doha irányába repült 11 880 méteren 1 007km/h-val.
A soron következő gép is egy Qatar volt, mégpedig az A7-ALM. Ez egy Airbus A350-941 repülőgép és a kép készültekor Manchesterbe tartott 12 192 méteren 796km/h-val.
Aztán ismét egy Scandinavian Airlines, vagyis SAS repült fölém, ez pedig a SE-RUC volt. Ez egy Airbus A320-251N repülőgép és éppen Bodo felé repült felettem 11 285 méteren 826kmh-val amikor lefotóztam.
A folytatást egy British Airways szolgáltatta, a szekciójának másodikaként bekerülő, G-YMML. Ez a repülőgép egy Boeing 777-236(ER) és bár erősen fátyolos időben repült, a különleges "Great Festival of Creativity" festése miatt mindenképpen megfotóztam. Remélem lesz lehetőségem még rendesen is megfotózni. A kép készültekor 10 668 méteren 1 026km/h-val haladt.
Majd egy újabb Qatar haladt át felettem. Ez az A7-ANK volt. Ez a repülőgép egy Airbus A350-1041-es, és 10 973 méteren közlekedett Dallas felé.
A folytatásban egy szekciót nyító repülőgép, egy Boeing 737 MAX 8 haladt át felettem méghozzá az Oman Air színeiben. Az A4O-ML repülőgép München felé tartott 10 973 méteren 674 km/h sebességgel.
Ezt egy British Airways követte, a G-EUUS. Ez a repülőgép egy Airbus A320-232, és én még nem láttam ilyen repülőt eddig a Britishnél. Ezért akármilyen rossz is volt a viszonylat, meg fotóztam. A hezitálás látszik a képen, hiszen szinte elment mire eldöntöttem, hogy megfotózom.
A következő repülőgép a Vistara számára nyitott meg egy új szekciót. Ez a repülőgép pedig a VT-TSD volt. A Boeing 787-9 Dreamliner Frankfurtba tartott 11 575 méteren 759km/h-val.
A következő gép a sorozatban a második helyet foglalja el az OmanAir szekciójában. Ez a gép az A4O-SF, Boeing 787-9 Dreamliner repülőgép. A Londonba tartó járatát 12 184 méteren 785km/h-val teljesítette miközben áthaladt felettem.
Majd egy Silk Way West Airlines, a VQ-BVB repülőgép haladt át felettem. Ez a Boeing 747-83QF repülőgép éppen Bakuba tartott amikor áthaladt felettem 11 887 méteren 1 006km/h-val.
A sorozat vége felé azonban egy olyan Boeing 737-8JP érkezett fölém, ami számomra eléggé ritkaság. Ez a Norvegian Air szekciót nyitó SE-RPM repülőgépe volt. Chania felé igyekezett amikor megfényképeztem és 11 887 méteren 848km/h sebességgel haladt.
Zárásként pedig egy Asiana Airlines jön. A Boeing 747-48E(BDSF) HL7417! Ez a nagy vas Londonba tartott és felettem 10 363 méteren 826km/h sebességgel haladt át.
Ebben a bejegyzésben látszik, hogy a légkör mennyire kegyetlen tud lenni időnként. De én ha fényképezni akarok, akkor fényképezek. Bár igyekszem a legjobbakat össze fotózni, de ez nem mindig siekrül.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése