Mielőtt teljesen le spoilereznék mindent, inkább haladjunk szépen sorban. Kezdjük az egyik USAF Boeing C-17A Globemaster III-l. Ez a 08-8192 -es repülőgép volt ugyanis az egyik gép mi részt vett a NATO gyakorlaton nálunk. A kép készültekor 1250 méteren emelkedett a célja felé 328km/h-val.
A résztvevő gépek között szerepelt még a 10-0218 is. Ez az USAF Boeing C-17A Globemaster III a kép készültekor leszállás közben volt és 808 méteren járt már 467km/h-val.
A részvevők következő tagja a 09-9209 USAF Boeing C-17A Globemaster III volt, ami 1 341 méteren 513km/h-val éppen egy megközelítő repülést végzett a pálya foglaltsága miatt.
De a részvevők között volt a 04-4129 USAF Boeing C-17A Globemaster III ami leszálláshoz repült 594 méteren és 322km/h-val.
A hónap további részében pedig egy új szekció került fel a trófea listámra. Ez nem más mint a Pegasus Airlines, az egyik Airbus A320-251NX-nek köszönhetően ami nem volt más mint a TC-RDU. Ez a gép Bécsbe tartott éppen 10 363 méteren és 782km/h sebességgel felettem.
Utána egy Emirates sorozat is kezdetét vette. Elsőként az A6-EPE, Boeing 777-31H(ER) haladt át felettem Dubai felé. Ezt akkor éppen 11 278 méteren 891km/h-val tette.
Ezt követte a következő Emirates, ami a szintén Boeing 777-31H(ER), azonban A6-EPK. Ez a repülőgép Dusseldorfba tartott 10 973 méteren 778km/h sebességgel.
Majd egy Turkish Airlines is érkezett fölém ami a TC-JOF, Airbus A330-303 repülőgép volt. Ez Bécsbe igyekezett 822km/h-val 10 973 méteren.
Majd egy kis repülőgép, a HA-BAK is elröppent felettem. A Piper PA-28A repülőgép a Kecskeméti reptérre érkezett, ahol szokásosan oktatási feladatokat lát el. Az ide érkezők többnyire a megközelítést, vagy a Touch & Go-t szokták itt gyakorolni, vagy esetleg vizsgázni éppen.
Ha pedig kis repülő és reptér, akkor ritkán járnak egyedül. Most is kint volt a HA-CTI, Cessna 150M, bár erről sajnos ADS-B nincs, így repülési adatok sem.
Illetve a HA-BDY is elrepült felettem, bár ő a reptér megközelítésében nem vett részt, a légtérbe lépéssel viszont közel volt. Ez egy Cessna 172M Skyhawk Diesel repülőgép.
A kis repülőgépek között feltűnt az égen csíkot húzva maga mögött a hónap és a szekció második Pegasus Airlines-a, a TC-RBA is. Ez egy Airbus A321-251NX ami éppen Istanbulba tartott felettem 10 668 méteren 935km/h sebességgel.
Aztán érkezett egy újabb Emirates, méghozzá az A6-EUP ami egy Airbus A380-842. Felettem haladva 12 192 méteren 793km/h-val éppen Londonba tartott.
Ezt követte egy másik Emirates, az A6-ENH, ami már egy Boeing 777-31H(ER) és Frankfurt felé haladt át felettem 10 363 méteren és 774km/h sebességgel.
A sorozat folytatásában egy Etihad is megjelent felettem, ez pedig a szekciója második tagja lett. Az A6-BMG egy Boeing 787-10 Dreamliner. Ez a repülőgép szinte épp, hogy el lett csípve amikor London felé 11 582 méteren áthaladt felettem 867km/h sebességgel.
Majd még egy kis repülőgépre lettem figyelmes. Ez nem volt más mint a szintén séta repülési céllal emelkedő HA-BEB, ami egy Cessna 172N Skyhawk Diesel. Kissé későn elkapott pillanat volt, de szerettem volna megmutatni. Ezt már Jakabszállás felett kaptam el, 509 méteren 109km/h sebességgel haladva.
A sorozatot egy igen jól elkapott pillanat zárja, ugyanis egy HUNAF deszant gyakorlatot is elkaptam. Ehhez egy Airbus H145M helikoptert használtak, még pedig a 02. A helikopter 1 669 méteren tartózkodott és a gyakorlatozó katonák onnan ugrottak ki belőle. A képen éppen egy ilyen pillanat látható.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése